Zwroty towaru

W przypadku zakupu w sklepie internetowym użytkownik ma możliwość zwrotu towaru do 14 dni od daty otrzymania bez podania przyczyny.

Prawdo do zwrotu towaru nie obejmuje zamówień, które zostały spersonalizowane pod klienta. Zwrot ten nie jest możliwy ze względu na utrudnienia ponownego odsprzedania w razie odstąpienia od umowy.

W związku z faktem, iż większość rzeczy zakupionych u nas w sklepie jest personalizowanych pod wymogi klienta prosimy o roważne i przemyślane zakupy

Reklamacja towaru

Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w ciągu 2 lat od daty zakupu.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionej rzeczy bez wad. W przypadku stwierdzenia wadliwości zakupionego produktu lub wadliwości usługi świadczonej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne.

W przypadku reklamacji Klient powinien skontaktować się z nami:

Katarzyna Kapek „W drzewie wyryte”
ul. Słupska 38
28-133 Pacanów
Telefon: +48 535 101 300
E-mail: sklep@wdrzewiewyryte.pl

Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek w godzinach 8:00 - 16:00

O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta sklep naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru.

W przypadku pozytywnego rozpatrzonej reklamacji oraz przyznania zwrotu gotówki Klient otrzyma pieniądze w formie przelewu na numer rachunku bankowego podany w zgłoszeniu reklamacyjnym, w terminie do 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Wniosek o reklamację towaru znajduje się poniżej:

Wniosek reklamacyjny